iets is belangrijk

dag trouwe lezer.

Ik neem aan dat je dat bent, want je komt hier zonder dat ik deze post aankondig op twitter.

En ik neem aan dat hier niet zoveel goede zoekwoorden in zitten zodat je hier waarschijnlijk ook niet via google komt.

Ik ben verhuisd (ja ondanks het fokschaap is dat met een d, die eind-s die ook in het fokschaap zit, is in het het hele werkwoord namelijk een z: verhuizen, en die z zit weer niet in het fokschaap. lastig hoor, Nederlands).

Ik heb een domein cadeau gekregen van een hele grote lieverd.

Mooi he? Dat iemand dat zo maar doet. Word ik warm van. Dat soort dingen zijn belangrijk.

Ik ben nu te vinden op www.jacobjanvoerman.nl

Helemaal onderaan kun je weer je mailadres opgeven om het nieuwe blog te volgen

Alles blijft hier nog wel even staan, maar vanaf morgen post ik alleen nog daar. Ik zou het leuk vinden als je mee kwam.

Tot daar.

Over jjvoerman

Jacob Jan Voerman. Leraar op de Vallei. Een school voor natuurlijk leren. Schrijver, verteller en theatermaker. Meer? Ik woon in Wijchen met mijn vrouw. Twee kinderen de deur uit, en twee nog lekker thuis. Ik ben een aantal jaar geleden slechthorend en uiteindelijk doof geworden. Ik hoor nu met een Cochleair Implantaat. Sinds zomer 2014 ben ik actief op de Democratische School de Vallei.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

13 reacties op iets is belangrijk

  1. de link werkt niet , er staat stiekem het adres van waar je vandaan komt, iets met een relatieve link. Lastig hoor, HTML (net zo lastig als Nederlands, maar dan zonder fokschaap)

    [https://jacobjanvoerman.wordpress.com/2012/06/19/iets-is-belangrijk/www.jacobjanvoerman.nl]

    Het verhuisbericht is wel aangekomen hoor!

  2. idd Hypertext Markup Language, een taal met zijn eigen grammatica, uitgesproken in dialecten van de verschillende browsers.

    (hij werkt !)

  3. whilehavingrum zegt:

    Wat een mooie site! Ik verhuis mee. : )

  4. Ewa zegt:

    Ik kom hier via een mailtje dat vertelt dat je weer wat gepost hebt. Waar vind ik dat op je nieuwe site? Mooi domein trouwens! Gefeliciteerd!

  5. Ewa zegt:

    oh? want als ik hierboven kijk staat er “niets is belangrijk” met een pijltje naar links… naar de vorige post dus. Nu ben ik helemaal in de war… wat ik bedoel, Waar op je nieuwe site zit de mogelijkheid om via een knopje een mailtje te laten krijgen als je weer wat nieuws gepost hebt… Die heb ik nog niet kunnen vinden!

  6. Hiltje zegt:

    Mooie warme kleuren en ruimte, daar hou ik van. En natuurlijk blijf ik je volgen!

Plaats een reactie