bewust onbekwaam, levenslessen van Jacob Jan deel 4

ondertiteling via “CC” onderin de balk.

Over jjvoerman

Jacob Jan Voerman. Leraar op de Vallei. Een school voor natuurlijk leren. Schrijver, verteller en theatermaker. Meer? Ik woon in Wijchen met mijn vrouw. Twee kinderen de deur uit, en twee nog lekker thuis. Ik ben een aantal jaar geleden slechthorend en uiteindelijk doof geworden. Ik hoor nu met een Cochleair Implantaat. Sinds zomer 2014 ben ik actief op de Democratische School de Vallei.
Dit bericht werd geplaatst in vlog. Bookmark de permalink .

3 reacties op bewust onbekwaam, levenslessen van Jacob Jan deel 4

  1. Ewa zegt:

    tnx. die had ik ff nodig… neusfeitdrukkertje!

  2. jacolinesteegstra zegt:

    Heerlijk Jacob Jan. Ik heb tegenwoordig een ‘coach jezelf app’ op mijn telefoon, maar eigenlijk wil ik zoiets als dit. Misschien ligt daar nog een opening voor je 🙂

  3. Wat leuk, Jacob Jan. Lichtvoetig en diepzinnig tegelijkertijd. 🙂

Plaats een reactie