paradise is my backyard

Na die verschrikkelijke buien even zon. En dan zien en voelen hoe mooi de tuin is.

Het groen van nu is het mooiste groen.

Een beeldje uit een hele mooie film.  Beseffen hoe vreselijk onbelangrijk al het andere even is.

Niet alleen naar kijken, maar er midden in staan.

Voor Lia de niet bewerkte foto (ander, want ik had hem per ongeluk bewerkt op mijn mobiel zelf)

 

Over jjvoerman

Jacob Jan Voerman. Leraar op de Vallei. Een school voor natuurlijk leren. Schrijver, verteller en theatermaker. Meer? Ik woon in Wijchen met mijn vrouw. Twee kinderen de deur uit, en twee nog lekker thuis. Ik ben een aantal jaar geleden slechthorend en uiteindelijk doof geworden. Ik hoor nu met een Cochleair Implantaat. Sinds zomer 2014 ben ik actief op de Democratische School de Vallei.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op paradise is my backyard

  1. Lia zegt:

    Helemaal eens met je blog… Meer dan eens en super dat je daar zomaar even van kan genieten! Maar ik ben het niet eens met de kleuren van de foto ;( zo lijkt elke tuin wel heel groen, maar dat heeft niets meer met de natuur te maken.

    • jjvoerman zegt:

      dat komt omdat ik kleurenblind ben, en dus met mijn fikken van de schuifjes af moet blijven. Maar gemaakt met mijn mobieltje, dus ik denk: “ik fleur hem wat op.” kan dus niet controleren of het echt is, maar de tuin is echt heel bijzonder groen, nu.

      😉

      en je gelooft vast ook niet hoe de lijsterbes ruikt (even met je nagel over het scherm krassen voor het nepluchtje)

  2. Hiltje zegt:

    Hallo Jacob Jan,
    Ik stond vanmorgen ook van de tuin te genieten. Groen, groen, groen! En lekker dat het rook, zo na een fikse regenbui!

  3. dagnespresso zegt:

    Wauw gaaf is dat he, doe ik ook regelmatig! En wat prachtig groen en begroeid!

Plaats een reactie